Monday, November 16, 2009

FV

5 comments:

  1. aaa.. il stim pe domnul... parca l-am mai vazut undeva... :)

    ReplyDelete
  2. foarte bun portretul
    este interesanta starea pe care o transmite

    ReplyDelete
  3. Poate tehnica imaginii e putin cam de neinteles aici pentru mine, dar imaginea imi place mult. Sigur ca s-ar putea sa aveti mari probleme cu domnul din imagine, sunt sanse sa nu ii placa imaginea, dar la portrete, fiecare noua viziune este ca o noua fatzeta a unei oglinzi infinite...
    Cu exceptia tehnicii ( preferam o imagine super clasica) e super OK pentru mine, adica mie imi place. Asa cum se poate ca sa nu placa imaginea asta.

    ReplyDelete
  4. ..probabil am o fatza comuna si de asta crede bogdan k ma mai vazut undeva ...!

    ..eu stiu cit de greu se face un portret ...si mai ales unui nom sucit si dificil k mine ...cu cicatrici de la operatzii ,..cu ochelari ...cu chelie ..cu mustata suie ...

    ...ar trebuii sa ii multzumesc lui Bozo..pentru aceasta imgine pe care o caut in fiecar5e zi si o [rivesc ...cred k fiecare portret incita ..narcis'u din noi ..!
    in orice caz imi place ..din ce in ce mai mult..!

    ReplyDelete
  5. Asa se uita si frate-meu! Si nu e ungur! Si gura o tine la fel! :))) Ma distreaza la culme imaginea asta! Felicitari! Chiar l-ai surprins bine pe domnu'! :)))

    ReplyDelete